Perspectives and Expressions

Friday, January 22, 2010

yang tidak boleh ditukar ganti dengan apapun jua di dunia ini..

hari ini adalah satu lagi hari yang baik..selepas solat jumaat tadi ada perjumpaan bersama beberapa orang kawan di McDonald's..ada gelak tawa dan bual kosong yang sudah lama semua orang tidak nikmati bersama sejak berakhirnya zaman sekolah..hari ini semua orang gembira, semua orang ketawa, semua orang menikmati waktu mereka dengan bercerita dan bergambar..






insya-Allah kau dapat, Amir..kalau dapat, aku & Afiq boleh makan free burger lah kan..?




muka takde makwe..




saja try..

nota untuk amir :
terima kasih banyak aku ucapkan kerana belanja aku, afiq, dan munir makan tadi..dan aku sudahpun menunaikan janji aku pada kau..mudah-mudahan kau lulus dengan cemerlang pada esok hari..insya-Allah..all the best to you, my friend..

3 comments:

Anonymous said...

wahh..dye dah ptg rambut.
hee:D
nampak lain sikitt;p
but nicee:D

Anonymous said...

hahah...you're welcome..
skali skala ape salah nyer blaja kwn...=D
tu lah..pasal keje tuh, aku hrp dpt lah...kfc ker, macD ker..kenny ker...aku dh boring dok umah nih..hahaha...

Unknown said...

munir nmpk klakar dlm pic ke4.. hehehe.. pic muka xde makwe tu lawa :D