Perspectives and Expressions

Wednesday, January 13, 2010

unexpected event..

pada jam 16:00, waktu persekolahan adik aku yang bongsu tamat..kebiasaannya, emak aku yang akan mengambilnya pulang ke rumah..tetapi pada hari ini, itu tidak berlaku..kerana, tepat pada jam 16:04 lengan kanan emak aku tiba-tiba pula cramp..jadi, sudah tentulah emak aku tak boleh drive kereta untuk menjemput adik aku pulang..

jadi, apa yang aku angankan sejak dari tahun lepas telah menjadi kenyataan pada hari ini..aku dapat drive Suzuki Swift emak aku!! oh yeah! haha dan ha! "along pergi sorang lah ambil adik..", dalam hati aku pada waktu itu, "yes! finally!"..hehe..

this is what my mom used to say,
"don't ever dream about driving my car until you pass your driving license.."

but apparently,
it does not require driving license for my dream to came true..

2 comments:

Eunice said...

NEXT TIME BECAREFUL...

Razi said...

wait, what do you mean 'next time becareful'..?