Perspectives and Expressions

Saturday, May 16, 2009

undescribable..



hari ni celebrate birthday syaqira..Happy Birthday To You syaqira..walaupun birthday kau sebenarnya esok..

18:30 tiba di cineleisure dengan siapa lagi kalau bukan bestfriend sehidup semati aku, naqiu..
nampak nadia, fendy n zmah..

kami pergi lambat..sebab tengah hari tadi ada roadblock..
so, pergi petang..

contact izzi tanya kat mana..izzi ckp jumpa dekat depan wayang..

t'jumpa syaqira, dyrah, afdzal, nabila, n aspa..
mereka ingat aku dan naqiu tak jadi datang..

kemudian mereka kata izzi sedang tunggu orang..
sangka mereka izzi nak jumpa someone special..
tapi sebenarnya izzi sedang tunggu aku dan naqiu..
sengaja aku suruh izzi jangan bagitahu aku dan naqiu datang lambat sikit..

kemudian aku, naqiu n afdzal ikut budak2 perempuan tengok2 baju, aksesori, kasut, cincin dll..
biasalah perempuan kan..
aku faham..so, aku okay aja..lepak ajalah dengan naqiu n afdzal..

di Cineleisure terjumpa dengan faridz..nice to meet you faridz..
he's a nice person..and a fan of Manchester United..

kemudian pergi ke Teh Tarik..
yang minum, minum..yang tak minum, tengok orang minum..


19:30 solat maghrib di cineleisure..
lepas solat, jumpa balik diorang dekat The Street..
jumpa2 borak2..

kemudian aku rasa seperti ada sesuatu yang tak kena..
tak sedap hati..
kemudian aku decide untuk pulang ke rumah saja..

4 comments:

z said...

eiiii kucing GRO tak sedar diri nehhh. ahaha


lagu sedap dohh. nak dgr bnyk3 kali.

Razi said...

hidup lagi ke kucing kau yang ni..?

lagu yg dkt blog aku ni ke..?

z said...

hidup. aku rasa dia dah di akhir usia kot. sakit dia nih.

and this is not my cat. dia nih menumpang je.


yeah. lagu kat blog

Nadhirah Z said...

whoa zmah, jgnlah marah. kucing je tuh, die tk bersalah beb.