Perspectives and Expressions

Sunday, May 17, 2009

Bayu..

her name is Bayu..
while i was browsing through the photos that i've captured i've found this picture..


aku masih ingat lagi..dia selalu berada dekat dengan aku bila waktu aku sedang bersolat..dia gemar menggesel-geselkan badannya pada aku..masa aku sedang berada dalam tahhiyat awal atau akhir, dia mesti akan datang menjilat jari aku..terganggu khusyuk sembahyang aku sekejap..gambar ini pun aku ambil selepas aku selesai solat..dia lepak dgn aku di atas sajaddah..

Bayu..aku rindu kau..
alangkah bagusnya kalau kau masih ada dengan aku..
kehadiran kau pastinya akan dapat mengubat sedikit luka di hati aku ini..

dulu, pernah juga aku luahkan rasa sedih aku padanya..
walau aku tahu dia tidak faham..tapi, aku tahu dia mendengar..

2 comments:

fifaa ;) said...

alah comelnye bayu nih ;)

Anonymous said...

comel nyeee:)
mata dye lawa!