Perspectives and Expressions

Tuesday, December 22, 2009

something wrong somewhere..


pernah tak rasa seperti ada sesuatu yang tak kena tapi tak tahu apakah ia..?
sangat tidak menyenangkan perasaan itu..

the uneasy feelings makes you lose focus in every work you do..
it makes you feel there is always something wrong somewhere but you have no idea what it is..

when you don't know what caused you to feel that way, what would you do..?

sudah masuk 4 hari aku memiliki perasaan ini..tetapi bila aku lihat dan fikir balik, semuanya okay saja..tiada apa yang kelihatan yang tidak mengena..tetapi entahlah mengapa aku tetap merasakan seperti ada sesuatu yang tak mengena..

dan perasaan itu sangat kuat dirasai di dalam hati..

till now, i can't figure out what's wrong and what caused me to feel this way..
but i know, there must be a reason for this..

to anyone who read this post, please give me your opinion..if anyone out there have the answer, please let me know..

4 comments:

Enigma said...

I feel the same way too, for a longer time.
Something wrong somewhere isn't it?

Dunia kita pernah kelabu, hilang arah tuju, dan kini ada benda yang tidak kena aje.

Aku rasa jawapan dia merupakan sesuatu yang tiada pada kita tetapi pada orang lain.

Cuba teka. Ingat tak dulu aku ada cakap bila semua benda dah boring. Aku rasa itulah. Dan itulah hati yang sedang berucap.

Razi said...

yup..like something's amiss..

aku pun ada terfikirkan tentang itu juga..

aku rasa dunia kita bukanlah pernah kelabu dan hilang arah tuju..
tetapi sebenarnya dunia kita masih lagi kelabu dan hilang arah tuju..

sebab kita masih lagi mempunyai perasaan "i don't know why like this and why like that.."

seolah-olah kita masih lagi mencari-cari sesuatu yang hilang..

Enigma said...

sesuatu tu tak pernah hilang, cuma kita tak nampak.

Razi said...

well..bagi aku, ianya hilang..sebab aku pernah memilikinya dahulu..

tapi normal lah kan..kita hanya mampu merancang..tuhan yang menentukan..