Perspectives and Expressions

Saturday, April 25, 2009

Kelantan; 2nd Episode..

okay..so, bersambung lagi cerita tentang trip ke kelantan ni..biarlah trip ni dah lama lepas pun..tapi aku tetap nak cerita juga..tapi kalau nak cerita disini semuanya memang tak cukup space..gambar pun berlambak..hampir 700 gambar kesemuanya..aku cerita setakat yang aku larat ajalah..

jadi, selepas aja semua selesai ber-shopping di Rantau Panjang, rombongan kami menuju pula ke suatu tempat di Kota Bharu..nama tempat tu aku lupa la pulak adoyai..padahal kampung sendiri tu..tak apalah..nanti aku tanya ayah aku apa nama tempat tu..





to be continued lagi ya..
lepas ini aku masukkan gambar ajalah kot..

6 comments:

Soulid Snap! said...

700 gmbr?!dasyat giler!

Razi said...

banyak beb..sampai habis memory aku..

Atiqah Hasan said...

habis memory camera tak ape.
jgn memory dlm otka habis.
tu lg la ssh :p

Razi said...

kalau memory dlm otak aku habis, maka aku kenalah bina memory baru..kan..? :p hehe

raihan-yasminna said...

eh..prnh pgi la tmpt nie..yakin2

Razi said...

kota bharu, kelantan :)