Perspectives and Expressions

Friday, February 27, 2009

jumaat; hari yang aku rasa paling relaks sekali..

ah..jumaat tiba lagi..lega rasanya..

aku rasa hari jumaat lah hari yang paling best bagi semua orang..
ataupun bagi pelajar-pelajar yang masih lagi di alam persekolahan..

dah seminggu aku tak update blog ni..
tiada masa..busy aja..hal sekolah, tusyen, itu dan ini..
tapi sebab utamanya adalah SPM..
jadi, kebanyakan masanya aku mengejar balik apa yang aku terlepas dulu..

ini dia ringkasan tentang peristiwa yang berlaku dalam masa seminggu..
aku mulakan dari hari ahad..


Ahad :
satu-satunya bestfriend aku accident..aku orang pertama yang tau tentangnya..dia datang ke rumah aku dalam keadaan berdarah-darah..aku dan umi aku bawanya ke klinik..

Isnin :
masa dalam kelas tusyen bahasa inggeris, aku belajar sesuatu yang baru tentang hidup..

Selasa :
aku tidak hadir ke sekolah kerana ada sesuatu yang terjadi pada malam sebelumnya..

Rabu :
cikgu math di tempat tusyen aku panggil aku cap ayam..sebabnya aku pakai baju brand Cap Ayam®

Khamis :
aku terkunci di dalam toilet sekolah bersama 3 lagi pelajar yang lain..sebab ramai sangat pelajar yang tak sabar2 nak masuk toilet..jadi kakak yang jaga toilet tu kunci terus pintu toilet tu..

masa waktu maghrib pulak, entah hantu mana yang tumbuk pintu toilet bilik aku masa aku tengah mandi..walhal time tu aku sorang je..tengah2 aku mandi tu, "dum!", bunyi pintu toilet aku kena tumbuk..buat tak tau sudah lah..paham2 jelah kan..

Jumaat :
waktu solat jumaat tadi, orang yang sembahyang sebelah aku adalah Yaasin(yang dulunya anggota kumpulan nasyid Brothers)..dan aku dapat katil baru..


itu saja setakat ni..

beres..

2 comments:

esah ezral said...

wehhhhhh!! SUKA GILA YASSIN! SUKA GILA! ni yang buat aku rasa nak pegi semayang jumaat niiiiiiiiiiii hahahaha

Razi said...

haha..datanglah..tak salah kalau perempuan pegi semayang jumaat..hehe..