Perspectives and Expressions

Saturday, February 21, 2009

boring day..

dua perkataan saja yang sesuai untuk menerangkan tentang hari ni; bosan, penat..


sesat hampir 2jam mencari lokasi yang aku rasa kalau aku sebutkan tentu ramai yang tak pernah tahu tentang kewujudannya..


mata kuyu, jadi berat setelah berjam-jam memfokus pada segala objek dan subjek melalui viewfinder..


terperangkap dalam hujan di tengah2 ibu kota..
suasana sungguh gloomy..
membangkitkan segala rasa yang membuatkan aku diam, menung..
silence..


menuju ke kelana jaya dengan LRT..
dari situ aku lihat ibu kota yang sibuk pada siangnya bertukar menjadi kota cahaya bila malamnya..
cantik..


100km/j di highway..
ingin cepat sampai ke rumah..
mahu langsaikan hutang aku dengan tuhan dan ingin terus lelapkan mata hilangkan segala penat..


dan,
filzah..sorry tau aku cakap macam tak betul sikit tadi..
aku terlalu penat..

No comments: