Perspectives and Expressions

Wednesday, November 25, 2009

The Mist..

kejadian misteri dan aneh sentiasa berlaku di dalam dunia kita..kejadian yang tidak dapat dijelaskan atau dibuktikan dengan logik akal..

kawan, biasa dengar paranormal activities..? ya, biasa kan..? biasanya kejadian-kejadian ini berlaku when we least expect it..

dan itulah yang berlaku pada aku dan sahabat sehidup semati aku, naqiu pada waktu petang tadi..niat kami pada mulanya hanyalah ingin bersiar-siar di waktu petang dengan menunggang scooter yang selalu kami gunakan..pada mulanya, semuanya okay..but like i said just now, when you least expect it, that's when it happen..

aku tak mahu katakan dimana peristiwa ini berlaku..adalah lebih baik jika aku merahsiakannya demi kebaikan semua..

dan untuk pengetahuan semua, aku ada video yang merekodkan kejadian itu..ini memang jarang sangat berlaku..jadi, aku memutuskan untuk merekodkannya dengan menggunakan handphone aku..i'm sorry for the poor quality of the video guys..what can i do..? 3.2 megapixel only..

aku berikan handphone aku kepada naqiu untuk merakamkan kejadian aneh ini sementara aku menunggang scooter
..

semuanya bermula dengan kepulan-kepulan yang seakan-akan kepulan kabus..


5 comments:

Anonymous said...

ekeleyyyy..orang sembur tuu.. haha
ingtkan ape tadii..haha

Razi said...

haha..berair mata kteorang gelak tadi..haha..

z said...

kasi takuut je. kapuunggg!

Razi said...

haha..
kampungan mu juga zmh..

aqlh said...

HAHAHA :D