Perspectives and Expressions

Tuesday, August 18, 2009

kami memang begini :)

assalamualaikum semua :) first of all, Nadia, i pinjam ayat u sikit tau buat post title i okay..hehe :p

okay..entri kali ni pun tentang gambar saja..aku takkan tulis banyak2..sebab sememangnya aku tak tahu nak tulis apa..idea tak ada..

ini adalah gambar2 pelajar2 kelas 5 Cerdas yang famous..hehe..dan aku minta maaf lah sangat2 kepada siapa2 yang gambarnya tiada dalam ni..oleh kerana ketidakhadiran anda ke sekolah pada hari saya mengambil gambar hari itu, maka tiadalah gambar kamu termasuk dalam entri ini ya..

dan Yan Yi, silalah ambil gambar kamu disini ;)

okay, sekarang, memperkenalkan.......


inilah ketua kelas 5 Cerdas, Mohd Syukur..(mana syukur..??)

dan ini pula adalah Siti Syarah..penolong ketua kelas :)

dan aku dimaklumkan bahawa Syarah sekarang ni sedang demam teruk dan telah dimasukkan ke hospital..semoga kau cepat sihat dan sembuh wahai sahabat..amin..

Nurhaya Sofia..seorang sahabat yang baik dan boleh dipercayai :)

ini Nabila a.k.a Bella..sangat terkenal dengan trademarknya, "Bussuuukkk~~"

ini adalah Faten Farhana..dia ini juga seorang kawan yang baik dan boleh dipercayai..
bak kata orang putih, "you can count on her" ;)

ini pula adalah, Matheerashini(betul ke aku eja nama kau macam ni..?)
tanpamu, kurang ceria kelas 5C..ecece..

Kah Meng..aku tak tau nak cakap apa tentang dia ni..haha..

Ong Shin Ein..dia ni terer maths..kalau ada apa2 soalan maths yang aku tak tau, dia lah yang aku akan tanya..

Lee Kah Ling..dia ni dikenali sebagai ceti kutip hutang..oleh kerana dia ni bendahari kelas, selalu kutip duit/hutang, maka beliau digelarkan sebagai ceti kutip hutang..

Amy Tai Suk Yen..pun sama, aku taktau nak cakap tentang dia ni..tapi, rambut dia sangat lurus..hehe..

How Yan Yi..macam pernah tengok je kan muka dia..? korang pernah tgk Kung Fu Hustle tak..? CJ7..? atau yang paling famous sekali, Shaolin Soccer..ada tak iras2 Chow Sing Si a.k.a Stephen Chow..hehe..jangan marah aaa Yan Yi :p

Eunice Lee..dia cakap melayu sangat fasih oh ;)

Hisyamuddin..Miss Tan panggil dia Pishang..haha..

Adha..kalau dia pakai spec, ada iras2 A.Galak oh..yang berlakon dalam Gerak Khas tu..

ha, ini adalah Mohd Asslam..Mr. Chocolate ye asslam..?

Mohd Zhariff Haziq..shuffler terhebat..

Chen Kuan Siong..body dia lentik beb..hanya lelaki kelas 5C saja yang tahu kenapa..haha..cold eye watching..

Ki..hehe ;p nama beliau, Mohd Afiq bin Marzuki..aku dengan dia sama..kami orang seni ;)

dan last sekali, cuba teka..siapakah ini..? haha ;p
please provide your answer in the chatbox :p :p


PHOTOS BY :

13 comments:

Anonymous said...

wahh..tiru!
haha

Razi said...

haha..tiru sikit je :p

habis tu, 'naddy-o' tu apa..?
bukan ke tiru namanya tu..?
haha

25-ish said...

haha hoshit busuk laa weihhhh akuu! hahah koto je busukkk laa busuk busuk busukk! :DD

ok, seriously, busuk gila aku hahahahaha

Enigma said...

weyh gambar aku mana?
busuk ar..

Atiqah Hasan said...

hahahaha.
ape main busuk2 nih??

Razi said...

nabila- haha..kau sememangnya busuk nabila! busuukk~~ haha! :p

afiq- jgn risau afiq..aku pun baru teringat pagi tadi yg aku tak masukkan gambar kau..haha..i'm working on it now ;)

filzah- biasa lah tu filzah..trend yg diasaskan oleh nabila..haha..you should hear how she say "buusuukk~~" haha

nikaqlh said...

syai,gambar u masa zaman muda ke? haha :DD

eh,comel gila kak bella :]

Razi said...

yes qila..hmm..that was long long time ago..
hahaha! ;D

kak bella comel..? hmmm..

haha..jahat gila i ;p
jangan marah ey bella..buusuukk~~ :p

Atiqah Hasan said...

afiq and razi nyer pics mmg lain.
ehem. org seni la eh?

Enigma said...

letak semua gambar wei, aku nak edit nih

25-ish said...

hahaha ape sume busuk2 ni bengong je! :D syai eleh kau tak fkir cmne kau busuk muahaha

Razi said...

ala kau bella..buusuukk~~ haha ;D

selamat menyambut Ramadhan kepada semua :)

Siti Rohimah Haji Nor said...

Syairazi...what a small world..
I accidently found your blog. How's ur trial? Nice pics. Selamat Hari Raya and good luck for ur spm. Put aside ur dslr kejap, study ..study..