Perspectives and Expressions

Friday, January 13, 2012

Thank You, For Everything.

*senyum pahit*

Aku tak tahulah sama ada kau menganggap aku ini bodoh atau apa.

*hela nafas*

Tapi, tidak, aku tidak bodoh untuk tidak menyedari tentangnya.

Walaupun kau menafikannya pada mula,
tapi di dalam penafian kau itu, aku sebenarnya sudah cukup mengerti dan mengetahui tentang perkara sebenar. Sebab ini adalah perkara yang sama yang berulang kembali sepertimana yang kau pernah lakukan dahulu. Jadi, aku sudah tahu sebenarnya. Ia sama sahaja seperti dahulu.

*senyum pahit*

Aku sedar, selama ini, most of the time, kau hanya mencari aku diwaktu kau bersedih, kecewa, keseorangan. Kerana kau sangat tahu dan menyedari bahawa, aku pasti ada untuk kau, aku pasti akan berada disisi kau untuk membantu kau berdiri kembali kerana aku yang benar-benar mencintai, menyayangi, dan mengambil berat tentang kau.

Dan bilamana kau sudah berdiri semula, seperti dulu, perkara yang sememangnya sama terjadi lagi berulang dan terus berulang.

*diam*

This time, I'm afraid I have to go. I won't be staying for you anymore. I'm not gonna stay and watch you loving someone else. Not this time. Not anymore. I've had enough of it.

4 years huh ?

*hela nafas*

Thank You, for everything : )

*senyum pahit*

so, all the best with your work, college and studies and future and everything. You're in a different world now.

Good Luck and all the best with your new love, Danial. My congratulations to you, Diyana. Semoga kau berbahagia selamanya.

Goodbye now. Take care.

*diam*

This is a fairly strange reality to be faced
with. To be honest, I didn't realize...

No comments: